Як зрозуміти алгоритм Facebook?

Як зрозуміти алгоритм Facebook?

Розуміння алгоритму Facebook починається з розуміння основних цінностей, які Facebook використовує для керування своїм мисленням та роботою. Ці цінності можуть дати натяк на те, який контент буде добрий, а який – ні для Facebook. Нижче наведено короткий огляд алгоритму, як саме працює стрічка новин Facebook: 1. Пріорітетність родини та друзів. Соціальні мережі створені для того, щоб близькі люди весь час комунікували, а, отже, мета стрічки новин полягає в тому, щоб з друзями та родиною обмін новинами був найбільший. Саме тому, публікації від друзів і сім’ї визначаються пріоритетними, а розваги вже після них. 2. Facebook розділяє думки користувачів. Платформа вітає всі ідеї, розповіді та думки, гарантуючи, що це безпечно читати. Історії будуть частіше появлятися тих користувачів, які Ви переглядаєте частіше, коментуєте та пишете відгуки. 3. Самостійне налаштування. Facebook створив функції (наприклад, слідкувати та перестати слідкувати (follow, unfollow), подивіться в першу чергу чи як часто протягом показувати новини тої чи іншої групи). 4. Реакція на відгуки. Звісно, що Facebook клієнторієнтований і уважно слідкує за тим, як реагують люди на ті чи інші оновлення, на скарги чи пропозиції, які вони пишуть у службу підтримки. Щоб отримати свою користь від Facebook у маркетингу, знайте основні правила гри та, що Facebook любить, а що ні! Це дуже впливає на частоту показу Вашого контенту. Отже, алгоритму Facebook довподоби: -Пости ( публікації) з численними лайками (like). -Публікації з великою активністю у коментарях (comments). —Ну і, звісно поширення публікацій. Релевантні ті пости, якими діляться часто і багато (share). Відео-контент, який набирав велику кількість переглядів або тривалість перегляду. -Публікації з посиланнями на популярну тематику. -Публікації на сторінках (pages) та у групах, з якими часто взаємодіють підписники та віддають свою перевагу у вигляді лайків, коментарів та шерів. -Публікації на сторінках (pages) та у групах, які мають добре сформований та заповнений профіль з великою кількістю підписників. УВАГА! Алгоритм Facebook не надто захоплюється, коли Ви вдаєтеся до: -Clickbait – розміщення контенту, який непрадивий і фальшивий. -Like-baiting – розміщуєте публікації, які спонукають лайкати Ваш контент за певні винагороди або обманним шляхом. -Розміщуєте публікації, які містять посилання на спам, або шкідливі лінки. -Використовувати контент, який часто повторюється та одні і тіж пости, які циркулюють на сторінці чи групі. -Публікувати матеріали, які користувачі приховують чи скаржаться на погану якість. -Поширювати публікації, які вимагають лайк, шер та комент. Це ті акції, які вже, мабуть, усіх дістали). -Занадто активні сторінки, що спонукають людей купувати послуги, товар чи встановлювати та купувати додатки, провокують людей на участь у конкурсах чи тоталізаторах, та врешті публікації, які повторно використовують один і той же текст з чужої реклами. Як бачимо, Фейсбук щодня стає все більш пильним до усіх способів просування та реклами, тому намагайтеся будувати свою стратегію чесно та використовуйте позитивні зміни Фейсбук, яких також немало.
Як утримати клієнтів?

Як утримати клієнтів?

Ось 7 порад яких варто дотримуватись 1. Нехай ваш фокус завжди буде спрямований на другу продажу Перша продажа клієнту завжди важка і дорога. Але друга є найбільш важливою. Другий продаж – це доказ того, що ви виконали умови, які зробили під час першого продажу. Коли клієнти здійснюють купівлю знову, вони ставлять печатку схвалення на ваших пропозиціях і підтверджують, що ви виконали обіцянки. 2. Вторинні продажі майже ні в що не обходяться Вторинними продажами задовольнити клієнтів в десять разів легше, ніж новими продажами новим клієнтам. Повторні продажу вимагають тільки одну десяту частину часу і зусиль, щоб їх здійснити. Ось чому найуспішніші компанії вимірюють свій успіх по тому, як часто їх клієнти купують знову. За рекомендацією задоволеного клієнта в 15 легше продати, ніж через холодний дзвінок. 3. Створіть золотий зв’язок рекомендацій Після того як ви зробили продаж, і клієнт щасливий, розробіть “золотий ланцюг рекомендацій”, просячи кожного направити вас до інших зацікавлених потенційних клієнтів. Просіть впевнено. Просіть, чекаючи. Просіть ввічливо, але завжди. Коли просите людей когось вам порекомендувати, переконайте їх, що ви ніколи не будете тиснути на людину, чиє ім’я вони називають. Люди коливаються називати когось, поки вони не впевнені, що їхній друг або родич НЕ буде незадоволений за те, що вони дали вам їх ім’я. 4. Реклама з вуст в уста Найпотужніший метод створити потенційних клієнтів в сучасному конкурентному ринку є запуск сарафанного радіо з боку ваших щасливих клієнтів. Ваша мета – зробити клієнтів частиною вашого відділу продажів, змушуючи їх фактично продавати для вас, коли вони розмовляють з іншими потенційними клієнтами. Як мотивувати їх зробити це? Необхідно надати їм відмінне обслуговування. Швидка реакція на запити, питання і проблеми є ключовим показником того, скільки нових клієнтів ви отримаєте. Обслуговуйте ваших клієнтів так, як ви хочете, щоб ваші постачальники обслуговували вас. Обслуговуйте ваших клієнтів так, як ви б хотіли обслужити свою маму або кращого друга. Завжди робіть більше, ніж від вас очікується. 5. Головне питання Є одне-єдине питання, яке вказує на задоволеність клієнтів: чи можуть вони порекомендувати вас? Якщо ви налагодите хороші взаємини, клієнти будуть рекламувати ваші послуги іншим. 6. Завжди просіть відгук Коли ви завершите продаж, запитаєте: “За шкалою від одного до десяти, оцініть нас і наші послуги”. Звичайно, ваша мета – отримати десять. Але що, якщо ви отримаєте оцінку менш десяти? Скажіть: “Дякуємо Вам за відповідь”, і тут же запитаєте: “Що нам необхідно зробити, щоб заробити десять наступного разу?” Найбільш високооплачувані і найбільш успішні продавці – це ті, хто вирощує ряд задоволених клієнтів, які купують у них знову і знову. Це і ваша мета. 7. Вдосконалити обслуговування клієнтів Це вимагає ретельного планування, обговорення і підготовки всіх, хто має справу з вашими клієнтами. Всі успішні продавці і підприємці відомі тим, як добре вони поводяться зі своїми клієнтами. Це має бути вашою метою завжди.